Αυτή είναι και η μεγαλύτερη επιτυχία του Αλιμανί, να παρουσιάσει μέσα από τις ζωές των 2 πρωταγωνιστών την Αλβανία του σήμερα, όπου η ανάπτυξη μοιάζει να έχει σταματήσει. Οι ουρές στα ταμεία ανεργίας ,το μονίμως χαλασμένο πλυντήριο, οι ατέλειωτες ώρες μοναξιάς του ήρωα που αντιμετωπίζονται με αλκοόλ και πορνό, ο δεσποτικός πεθερός της ηρωίδας, όλα είναι κομμάτια του παζλ της σύγχρονης Αλβανίας. Έξω από τις φυλακές των Τιράνων, η ίδια η χώρα μοιάζει σαν μια τεράστια φυλακή για την οποία καμιά αμνηστία δεν αναμένεται στον ορίζοντα, αφήνοντας ως μοναδικό τρόπο διαφυγής της δραπέτευση, πράξη που εμπιερέχει τεράστιο ρίσκο καθώς πιθανή αποτυχία της μπορεί να οδηγήσει στον θάνατο.